To dad!

I know it's a little bit late, but this was the first chance I got, here you go dad!


Comments
Posted by: cara mia

Hej baby!!



:) hur är det! SAKNAR DIG!

Jag har skickat en midsommarinbjudan till dig som jag STARKT förväntar mig att du kommer på... ;) Ingenting e sig likt utan dig, cara mia!



PUSSSSSS

2010-05-10 @ 12:27:14
Posted by: Lexia

Hejsan! Jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag bloggade på Veckorevyn förut, när alla kunde göra det, och det gjorde du också och vi läste varandras bloggar! Och sen startade vi egna bloggar och allt, men jag slutade blogga för två år sedan. Har nu börjat igen och satt och läste igenom gamla inlägg och hittade en kommentar du skrivit! Är allt bra med dig nuförtiden? Kul att du fortfarande bloggar! :D Lägger till dig på favoriter direkt. Kramar Lexia

2010-05-19 @ 19:08:19
URL: http://lexias.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0