Underneath it all

Jag tror inte att en frågestund här är så aktuellt, men jag tänkte ändå att ni söta läsare där ute skulle få lära känna mig lite bättre... så here we go!

- Jag är född i Berlin, ett år före murens fall - pappa var där o klättrade o har fortfarande delar av den hemma i en burk.
- Jag föddes arg som ett bi (tänk det i tjuren ferdinand) och med vattkoppor.
- Om jag får välja själv så lyssnar jag bara på Guns n' roses. Radiostationen rock-klassiker funkar också.
- Jag dansade i många år när jag var yngre.
- Jag har flyttat runt mycket, bland annat har jag bott två år i köpenhamn där jag lärde mig där flytande engelska, eftersom jag gick i internationell skola. 
- En vacker dag ska jag ha en minigris, antagligen får han heta Slash. Är det en tjej blir det möjligen Rose, efter Axl Rose.
- Jag har varit med i ett rederiet-avsnitt.
- Jag var omslagsmodell för min grundskola i många år.
- Mina favoritämnen i skolan var språk, foto, läs-o-skriv utveckling, musik, bild och jympa (i alla fall i slutet av gymnasiet). Matte B har jag fortfarande IG i. 
- Personer med australiensk dialekt får mig att smälta. 

Kan inte ni också skriva någon random fakta om er själva? Om jag känner dig, skriv något du tror att jag inte vet!
 


Comments
Posted by: Sanna

Hej Elin!

Jag heter Sanna och har läst din blogg ett par månader. Vi känner inte varandra utan jag hittade din blogg när jag sökte på bloggar av folk i Frankrike.



Ska flytta en andra gång till Frankrike nu, till Bordeaux och plugga ekonomi. Första gången jag bodde i Frankrike så bodde jag i Paris och jobbade som au-pair.



Jag är 22 år och pluggar i Kalmar. En utbildning som heter Media Management..



Ha det så bra!

2010-01-10 @ 13:35:15
URL: http://sannabdx.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0