Romantik på hög nivå

Har precis klättrat ut på ett hustak, 11 våningar upp, för att titta på solnedgången. Kändes som att vara i någon sorts drömvärld, ni vet som när sotarna hoppar omkring på taken i Mary Poppins eller något sånt...
Något det fick mig att inse ännu mer än förr är hur mycket jag vill ha en bra kamera. Gillar min lilla hoptejpade digitalkamera en masse, men inget skulle göra mig gladare än en digital systemkamera i 21årspresent (vilket sker om inte mindre än 8 dagar, woho!).

Nu sitter jag inte vid min dator och kan därför inte visa kvällens romantiska pics, så ni får hålla er ett litet tag till.


Nu - pizza, cola och MTVs sämsta reality-serie - That's amore!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0