If I have to think...

Så - idag är min första dag som 21åring. Känns inte så hemskt annorlunda än igår måste jag säga. Liten sliten, lite trött, är det där ett grått hårstrå?

Vet inte riktigt hur jag ska börja beskriva gårkvällen, så jag gör som snuttan och skriver en liten lista - Voilá!

... Lekte värdinna med nattens paljettigaste klänning
... Fick en flaska rosa champagne
... Blev jätteglad över en kökskniv, vuxenpoäng? Eller psykopatpoäng kanske...?
... Pussades med helt rätt personer, och höll hand med helt fel
... Betalade inte för en enda drink
... Gick barfota på Parisnattens svala gator

Nu ska jag laga mat och hoppas att huvudvärken lägger sig lagom till kvällens party...
because if I have to think, I think I'll have another drink!


Idag blir min pingla 21!

This calls for a party!

(GRATTIS!)


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0