Hemma en tisdagkväll, vad hände?

För första gången på länge så måste jag upp tidigt och jobba imorn bitti, något som innebär att det inte blev mycket till tisdagkväll för mig idag. Men är det något som gör att det känns ok att missa en tisdagnatt på stan, så är det vår nya fina lägenhet! Such a shame att vi bara har den tills 19 September.. men inte klaga nu, bara njuta! Så fort jag får liv i kameran igen får ni se bilder, tills dess får ni nöja er med halvtaskiga cam-pics.

Puss och godnatt!


Comments
Posted by: Adriana

Hej,



Jag skulle vilja bo några månader i Paris. Är det lätt att få lägenhet? Var är det du bor nu, och hur fick du den? Var söker du lägenhet? Vat ska du flytta sen efter den 19 september?



Hope you can help me! :-)

2009-09-02 @ 19:58:35
Posted by: Linnea

Jag har också samma fråga nästan^^



Eller min frågan är snarare, att jag nu velar om jag ska åka till paris på språkresa för att jag är rädd att jag inte får tag i ett hyfsat boende för 3 mån. Jag vill hyra ett rum, men kan inte ens nån franska och överallt läser jag om hur svårt det är att fixa husrum så jag börjar tveka om jag kanske ska åka till london istället. Vad är din allmänna åsikt om lägenhetssituationen i paris just nu? :)

2009-09-03 @ 21:59:17
Posted by: elin

Ska skriva ett inlägg om det till er och alla andra som undrar så snart jag kan, stay tuned! : )

2009-09-03 @ 22:27:30
URL: http://ellabellakallin.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0