Positiva listan!

Ibland när man vaknar och himlen är så där oändligt grå så måste man påminna sig om några bra saker i sitt liv, så man inte blir lika grå som staden utanför. Så, here we go!

* Igår fick jag en ny fransk beundrare, ingen jag är då där hemskt intresserad av, men det är ju alltid trevligt att höra att någon "fancies you".

* Ikväll ska jag ut o äta världens godaste chicken wings!

eh.. sen kom jag tyvärr inte på så mycket mer. Men nu ska jag knata iväg till mitt mysiga jobb och fika lite med stans coolaste 8åring!

Vad är ni glada för idag?



Comments
Posted by: nathalie

vilken fin färg på klänningen

2009-11-23 @ 17:10:45
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
Posted by: soffis

jag är glad som en liten lärka för att jag tycker att min första dag som videobutiksarbetare(?) gick väldigt bra! WOHOOO!

2009-11-24 @ 23:43:32

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0