Nattrapport - som utlovat!

Kvällen började med en gratis öl och en underhållande bok - slutade något besviket, men ändå inte i tårar (stolt!) ! Ett stort framsteg om man ser på mitt mönster de senaste månaderna. 

Over all så har jag haft en riktigt bra kväll, dans på Café oz, lite rosé (nej, jag vet att det inte är sommar längre, men när vinet kostar 17 kronor flaskan så spelar det faktiskt inte så himla stor roll), häng vid chatelet-fontänen (ni som har hängt med ett tag vet hur mycket jag tycker om fontäner), bästis-snack och ett par nachos innan läggdags. Hur mycket bättre kan en torsdag bli? 

Nu önskar jag bara att jag hade en kamera (hint, hint igen pappa!) så jag kunde visa er våra upptåg!
 
Tills vidare får jag skicka er en liten puss, så hörs vi igen imorn (/om ett par timmar) sötnosar



En fontänklättrare för ett par månader sen,
ibland saknar jag sommaren galet mycket!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0