Mardrömmar

Vaknade idag med en obehaglig klump i magen. Det var länge sen jag hade mardrömmar nu, men inatt kom de tillbaka, lika oväntat som de försvann.

Ofta är mina jobbiga drömmar helt overkliga, och därför vet jag också att jag drömmer. Men efter ett tag så blandas realistiska scenarion in, och verkliga människor som pratar och ser ut som de gör på riktigt, och då börjar jag tvivla på om det verkligen är en dröm - och det är då den riktiga mardrömmen börjar.

Matthew, en fin vän i Prag, rekommenderade ett varmt bad. Men eftersom vi inte har något badkar så får jag nöja mig med lite fina klipp och mysig musik, och hoppas att jag kan skaka av mig de värsta känslorna.


Comments
Posted by: Inger

21 år gammal och känner till alla gamla klassiker inklusive Audrey Hepburn o Ingrid Bergman . Att du kan så mycket om det som hör till din tid . Jag är imponerad ! Underbar låt .

2009-11-27 @ 20:47:20
Posted by: Inger

inte din tid ska det va så klart

2009-11-27 @ 20:48:47
Posted by: elin

Det finns en anledning till att de är klassiker! Ibland känns det som att jag är född i fel tid..

2009-11-28 @ 04:45:04
URL: http://ellabellakallin.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0