Lyx vs Budget

En ny vecka pa hostelet har sparkats igang, av att jag sov nagon annanstans inatt. Sjukt skont att somna i en stor varm sang med fluffiga kuddar och tjockt varmt tacke! Inatt blir det dock vaningssangar och stickig filt igen, men men, man kan ju inte lyxa loss varje dag.

Har i alla fall atit stans godaste kycklingvingar, fikat med alsklingen pa starbucks och kopt en ny (fusk-)pals! Jag kanske ser hemskt tacky ut, men jag ar kar, sa det sa.

Nu ska jag ge mig pa den laskiga duschen igen, innan jag kurar ihop mig med Ture Sventon (nostalgi!).

Puss pa er mina sota vanner

PS

Alskar
att det inte gar att fa prickar over o'na har, som nar jag skrev till Emilia att hon ju kunde "hora av sig" om det hande nagot roligt. Haha!

Comments
Posted by: mammis

Min typ av kul skämt ( det där med hora av sig alltså). Lika kul som exempelvis The mjölk is slut. Puss och kärlek från F&S

2009-11-13 @ 09:29:06

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0