Kronprinsessor och han med stort H

Ja hörni, vad ska man säga om natten? Vissa kvällar blir helt enkelt inte så happening, som man kanske hade hoppats.

Han, den enda han som spelar någon större roll i min värld, va där. Han log, pratade lite och allt kändes plötsligt precis som vanligt - som att det aldrig blev alldeles fel och upp o ner.
Efter 10 minuter var han borta igen, och så mycket fick jag umgås med honom. Suck.

Nu ska jag klä på mig något varmt och mjukt, ikväll ska barnen jag passar lussa för kronprinsessan vid Hotel de ville - mys! Sen blir det självklart världens godaste chicken wings, verkar som vi blir ett litet tjejgäng ikväll.

Today is gonna be a good day!




Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0