Just nu!

Har jag på mig rosa hotpants, en viss pojkes skjorta och en sexig turban med nallar på.
Doftar jag jordgubbe efter barnschampoot jag nyss använde
Lyssnar jag på soundtracket till 500 days of summer
Dagdrömmer jag om pojken vars skjorta jag har på mig
När jag ser mig om så ser jag tända ljus, och inte så mycket mer. Det är ju så jäkla mörkt här.. måste tända lite fler ljus...
Funderar jag på om jag ska pallra mig ut på stan ikväll eller inte
Innan jag skrev den här listan så tog jag en dusch och bokade lunchdejt för imorn
Och när jag har fyllt i den ska jag äta kyckling med ris och curry till middag!


Gissar att jag inte är den enda som är helt kär i
500 days of summer?

Comments
Posted by: Gunilla

vad är det nu för nån pojke då? Har du nåt slags kösystem? :-)

2009-11-18 @ 22:33:33
URL: http://gunillastephen.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0