Big girls don't (make other girls) cry

Gårkvällen började bra - kycklingvingar följt av drinkar på en fin bar vid Eiffeltornet med en skönt litet gäng. Natten slutade inte helt ovanligt, i tårar. Den här gången var dock lite annorlunda, då tårarna kom i floder efter ett samtal med en tjej.
En tjej som jag alltid har varit skeptisk mot, som jag aldrig har tyckt om. Nu vet jag att jag hade rätt magkänsla i början. Hon är en sån tjej som jag kan se djävulshorn växa fram på, en som inte bryr sig om hon trampar ner någon annan totalt för att få det hon vill ha. Sjukt trist att det ska finnas såna tjejer.


Till något helt annat: den här låten spelas sönder hos malm/stephen kallin residenset at the moment:



Comments
Posted by: Anonym

Ok. nu är det verkligen utryckning för GG som gäller! Who´s that girl? We´ll be there in a minute!

<3

2009-11-24 @ 17:33:36

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0