50 cent

50 centVIP room ikväll var helt hysteriskt! Och inte på ett bra sätt.. såg honom hatta förbi med sitt entourage i alla fall, sen gav vi såsmåningom upp och åkte till gamle gode highlander istället. Varvade ner med en öl, pratade med ett par irländare och tog bussen hem. Puh.

Känner mig alldeles mörbultat efter kaoset i kön, nu ska jag få en god natts sömn och se fram emot en alldeles ledig dag imorn!

Puss o godnatt mina sötnosar, hoppas att ni har haft en fin fredagkväll!


50 är (tydligen) en populär kis; något som är svårt att ta på allvar för mig...
 


Comments
Posted by: Anonym

Nää vaddå han e ju ascool ju

tycker mamma

...eller inte....

2009-11-29 @ 11:56:28
Posted by: Missbill

heeej:D fin blogg:)hoppas allt är bra:) kolla gärna in min stylist blogg, vore jätte gulligt om du lämnade en komentar där:) kraam

2009-11-29 @ 18:39:22
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0