Wake up call

Ikväll var en sån där kväll som fick mig att inse både det ena och det andra...

1. Jag är en väldigt känslosam person. Har gått igenom gråt, hysteriskt skrattande och svår-avskakad förbannelse inom loppet av ett par timmar.

2. Mina få men äkta vänner betyder mer för mig än något annat i hela världen.

3. Jag måste få mina prioriteringar rätt, i alla fall när det kommer till kärlekslivet.

4. Jag måste komma över en viss person, och det är snabbt...

5. Jag ska aldrig mer gå på en fest där jag är ytligt bekant med alla där, SÅ mycket bättre att vara på en fest med tre personer som man känner sig trygg och bekväm med!


Älskar, älskar, älskar dig!
Något jag måste bli bättre på att ta vara på i min vardag!


Comments
Posted by: linnea

kul blogg!! en fråga bara, läste att en av dina kompisar ska börja jobba på chanel! hur fick han det jobbet? pluggade han på någon modeskola och i såfall vilken? keep up the good work :)

2009-05-16 @ 12:58:16
Posted by: Emilia

<3

2009-05-16 @ 18:33:03
URL: http://emiliamalm.blogspot.com
Posted by: Emilia

äasch ännu en gång blev det inte ett hjärta! älskar dig!

2009-05-16 @ 18:33:38
URL: http://emiliamalm.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0