April -09


Alexandras boy-toy jettade in ända från Kalifornien


Vi blev smygfotade i vårt rätta element..
these damn paparazzis!


Det dök upp tårtor stup i kvarten


Fler än en kväll slutade i det här tillståndet,
efter en billig sväng på the Frog...


Jag och Alex misstogs för systrar var och varannan dag,
här ser ni släktdraget i arm-posen...


Vi hängde med Bryan,
och en hel drös andra amerikaner


Jag tog en week-end i Stockholm för att träffa mina älskade änglar!


Och kom sedan tillbaka till min vardag full av Music Quiz


Det pic-nic-ades för fulla muggar!
(eller ska jag säga flaskor?)


Frogs sharing plate blev en favorit i repris


Vi hittade ett alldeles overkligt nöjesfält bakom några buskar


Vi hängde i coola Oral Paris


Jag spenderade en stor del av månaden i detta tillstånd,
och det planerar jag att fortsätta med!


Comments
Posted by: Emilia

Underbart! Nu intar vi maj med storm fast börjar veckan efter nästa veckan...7.15 inte roligt! ;) puss

2009-05-12 @ 19:42:51
URL: http://emiliamalm.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0