Februari -09


Seb blev manager och vi fortsatte hänga på Rebel


Min sötnos till lillebror kom o hälsade på


Vi fortsatte få galet billiga drinkar på The Frog


Alla trodde att jag snortade kokain -
det var dock bara en envis förkylning!
(Kände att bilden var väldigt passande)


Vi träffade nya svenskar lite här o där


Vi såg Young Joc på Palais M och jag spenderade större delen
av kvällen med att vara förbannad...


Jag fick världens gulligaste beundrare


samt en inte lika gullig stalker-galning på kebab-haket..


Boris och Natascha föddes!


Jag klättrade på en kyrka mitt i natten -
kändes som en toppenidé just den stunden...


Vi hängde på flashiga Maison Blanche


Finaste pysslingen Emelie kom o hälsade på


Våren kom!


Vi började hänga mer med Cota & co


Vi hamnade på fler o fler flashiga ställen
med helrör och hela baletten


Sista februari-natten spenderades på Rebel Bar, såklart!

Nu skålar vi in mars tycker jag,
om den blir lika bra som februari har varit så är jag toppenglad!

Comments
Posted by: Emilia

underbart! Vi inviger mars imorgon kväll:)

2009-03-02 @ 22:42:50

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0