Kommer du ihåg?

Älsklings-Soffipropp, kommer du ihåg när vi såg Wrongfully Accused på bussen och låg hopvikta i skrattkramper medan alla andra sov? Kommer du ihåg när jag stupade i ett cementgolv med ansiktet först för att Friday I'm in love spelades?

Jasmine mitt hjärta, minns du när vi dansade hemmma hos Anton tills dina jeans sprack? Och alla våra storslagna planer för Snuppes pås-mission?

Linda - Cara mia, kommer du ihåg hur stark din mat var på asiatiska krogen i Rom? Minns du min panik när mobilen försvann på Riddarkällaren, och hur du kastade mig in och ut ur taxibilar runt halva stan?

Mina fina älsklingar, jag saknar er varje dag!
Snart ses vi igen och skapar nya underbara minnen tillsammans
 Kärlek kärlek kärlek!


Comments
Posted by: jasmine

Alla kommentarer som ej rör bloggen eller mig på något sätt tas bort - exempelvis reklam för din egen blogg eller spam-utskick om gratis-sidor.

2009-03-13 @ 18:58:51
Posted by: jasmine

jaaaa det gör jag, och jag älskar dig såå mycket! jag har massor att berätta, ska bara köpa en dator så att jag kan kommunicera med dig:D pussssss

2009-03-13 @ 18:59:53
Posted by: jasmine

jaaaaa det gör jag och jag har så mycket att berätta! älskar dig gumman, men jag ska bara köpa en dator så kan jag kommunicera med dig! pussss

2009-03-13 @ 19:01:20
Posted by: jasmine

det va inte meningen med sååå många kommentarer:S men nåt blev fel.. haha

2009-03-13 @ 19:01:58

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0