Taskig vecko-start

Vaknade alldeles kallsvettig imorse, till ljudet av regnsmatter mot fonster-rutan. Dromde att jag hade rakat morda nagon, och nu var efterlyst.. sprang omkring och grat i panik med mamma bredvid mig - jag kom snabbt upp ur sangen i alla fall, eftersom jag inte ville riskera att somna om och fortsatta dromma. 

Nu ar dock morgonens taskiga start som bortblast - ikvall blir det sushi, bubbel och spelning pa The Galway vid Saint Michel. En mysig mandag allt som allt!

PS

Emilia - you are fine? 

Comments
Posted by: Emilia

noo we suck..oh ok two more?

2009-06-15 @ 16:10:14
Posted by: mammis

Konstigt,jag drömde om dig inatt och i min dröm sprang du också omkring och skrek men inte för att du hade mördat nån utan för att du inte ville va med i en tennis-tävling. Sen kom det älgar och hästar och jag fick låna Fredrik Reinfeldts kavaj. Mystiskt värre!

2009-06-15 @ 17:20:17

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0