Life is a dream, and I don't want to wake up

De senaste dagarna har livet gått i 190 km/h, och jag älskar det! Ständigt omringad av underbara vänner och söta pojkar - parisluften smakar sommar och de jobbigaste valen är om vi ska ha körsbär eller jordgubbar till skumpan vid Seine. 

Inatt blev min plånbok stulen (alt. fick små ben och sprang iväg från mig), men inte ens det fick mig på sämre humör. Som en väldigt klok människa en gång sa - det är bara att stepsa vidare!

Bilder dyker upp så fort jag har en minut över vid min egen dator, nu ska jag stepsa iväg någon annan stans med stans största leende på läpparna. 

PUSS!

Comments
Posted by: Emilia

En viss liten tjorv hälsar att hon är i full rulle att lära sig hela "stepsa sången" utantill!!

2009-06-07 @ 22:15:40
Posted by: Emilia

En viss liten tjorv hälsar att hon håller på att lära sig "stepsa" sången utantill! love!!

2009-06-07 @ 22:17:20
Posted by: Inger

Hej Elin ! Följer din blogg som den "spy" jag är :) Du skriver så bra och roligt och man blir så glad av att läsa den. Du och Emilia verkar också ha fått så bra kontakt, vilket är så kul .Tryggt att hon har hittat en så fin vän i dig i Paris.

2009-06-07 @ 22:31:36
Posted by: elin

Va gullig du är Inger! Jag är också så otroligt glad att jag och Emilia har hittat varandra här, du har en toppentjej till dotter!



(och puss på dig emilia, imorn kör vi music quiz - a velib it can .."?".. mon frere tu est tombé du .."?"...)

2009-06-08 @ 00:43:15
URL: http://ellabellakallin.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0