You broke my heart, and I go shopping shopping

Eftersom ni var ett gäng tråkmånsar som inte alls ville dela med er av era fredagskvällar så får väl jag fortsätta stå för underhållningen här. Idag har jag hängt på stan med pappa hela dagen, han är verkligen bästa shoppingsällskapet ibland... (med tanke på att han tycker att jag ska spara mina pengar, och därmed hellre betalar för mina fynd själv!)



Ikväll blir det middag på stan igen, sen en drink någonstans med söta vännen Linnea.
Hörs sen sötnosar!

(Och känn er fortfarande välkomna att dela med er av era nattliga äventyr... kanske får bästa historian gästblogga? Hm... idéer, idéer...)

Comments
Posted by: mammis

Ok, jag ska blogg-träna lite genom att berätta om min fredagkväll som var...ja, vad ska jag säga...måttligt innehållsrik.

Jag kom hem och möttes av min rare son och hans två trevliga vänner Malte och Maxi. Malte har valt en signaturmelodi till mig ( typ Can-canlåt) och ser framför sig att så fort jag visar mig nånstans börjar en hel orkester spela och apor och elefanter dansar i takt.Ganska kul faktiskt. Så jag brukar tänka mig att det blir så när jag går till Ica för att köpa kattsand och ekologisk mellanmjölk typ.

Tillbaks till fredag-kvällen- Jacob och jag åt middag, Malte och Maxi gick iväg, Jacob gick iväg för att spela fotboll med M&M, jag såg nån gammal engelsk deckare ( ser jag alltid engelska deckare???), Malte och Jacob kom hem, jag blev trött, jag gick och lade mig och vips var det lördag förmiddag. Och så var det inte fredag längre.Slå det, ni, om ni kan! Värsta heta city-livet!

Kram allinuG

2009-07-11 @ 21:18:31

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0