Är din fredagkväll roligare än min? Dela med dig!

Nackdelen med den här lugna helgen (eller rättare sagt, de här lugna dagarna fram till på onsdag) är att bloggen självdör lite grann.. har en massa tid att skriva, men ingenting spännande att skriva om.

Som ni säkerligen har märkt så riktar den här bloggen in sig på min party-livsstil, och när min andra hälft inte är i stan så blir det inte så mycket party för den här pinglan. Var stark och tackade ner ett alltför frestande erbjudande om att gå ut ikväll, med den sista killen i världen jag borde träffa just nu. Big wooop för mig!

Har i alla fall ätit sjukt god middag på stan (entrecôte och fondant au chocolat, nersköljt med en corona) och sett en riktigt bra film - Whatever Works, rekommenderas starkt! Nu bäddar jag ner mig i sängen framför gamla säsonger av Fråga Olle och hoppas på att John Blund dyker upp snart...

Skriv o berätta om er fredagkväll! Alla party-berättelser tas tacksamt emot!



Har du en så här rolig kväll kanske...? Berätta!



Comments
Posted by: mammis

ni ser så fokuserade ut, flickor!

2009-07-12 @ 17:48:40

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0