Snuskiga fransyskor

Kom precis hem från gymmet - känner mig genomtränad och fräsch efter den varma duschen, vilket leder mig till min poäng:
Något som fascinerar mig oerhört är att jag inte har sett en enda person (utom jag själv då) duscha på gymmet. De drar på sig chica stövlar och jacka över träningskläderna och studsar vidare ute på stan - jätteäckligt!
Jag tycker att halva grejen med att gå o träna är efterproceduren - stretcha ordentligt, ta en varm dusch, torka håret, klä på sig sköna rena kläder och känna sig toppenfräsch. Men det håller tydligen inte le french girls med om..

PS

Extra mysigt blir det ju efteråt när man hänger på ett ställe där det finns tops o bomullstussar i omklädningsrummen..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0