Pappa planerar min framtid som fransyska

Igår kväll träffade jag en fransos på gatan - detta i sig är inget ovanligt, men det nya här var att han va riktigt trevlig. Inte aggresivt på eller jobbig på något sätt, vi småpratade en stund och han gav mig sitt visitkort sen var det inget mer med det. Kanske hör av mig någon gång, eller så gör jag inte det - no big deal.

Så vem dyker inte upp idag när jag promenerar från Starbucks med pappa? You guessed it.. han hopplade fram o hälsade och var lika trevlig som igår kväll, och när vi gick därifrån var papsen såklart hemskt nyfiken. Samtalet avslutades med ett "Ja, han var ju fransman i alla fall!" och ett jätteflin..

Comments
Posted by: Emilia

allvarligt? wow det är inte ofta man stöter på människor man känner på paris gator, iaf inte personer man vill stöta på iaf:P

2009-01-31 @ 18:05:05

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0