Nervöst vrak, någon?

Har varit ute en sväng med söta Shabnam - som jag hängde mycket med här i våras - och hennes söta vänner, som har varit här o firat nyår.
Vi var på ett hak och jag sprang in i en person som jag inte hade någon aning om att jag skulle reagera så till att träffa. Han ropade "ELIN", kramade om mig länge, pussade på mig och babblade på - och jag stod där, stel som en pinne. Av någon anledning blev jag helt paff och sjukt nervös. Det enda jag kunde se var hans enorma bruna ögon. (Hur corny låter inte det?)
Tror att jag lyckades trycka fram ett par artighetsfraser innan jag vinglade därifrån på skakiga ben och ramlade ner på stolen med en halvtom öl i handen (när drack jag den?).

Vissa människor har riktigt skum inverkan på en helt enkelt...


Innan chocken...



Comments
Posted by: Emilia

OooOO spännande, vem var den personen?

2009-01-06 @ 16:26:28

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0