Kvällsrapport

Nackdelen med mitt jobb: jag har inte tid att blogga på hela långa dagen. Pissigt eftersom jag går o tänker på roliga grejer jag ska skriva stup i kvarten, o sen blir det för mycket och för hattigt att skriva i ett enda inlägg på kvällen..
Idag är några av sakerna jag hade tänkt skriva om följande:

- En snubbe som jobbar i solglasögonaffären här runt hörnet ser precis ut som Stanford!
- Allt som igår var fuktigt på gatorna är idag is, det är - 8 grader och jag känner mig som mormor när jag halkar omkring som en snigel i mina hala stövlar (kanske ska bli en tvättäkta panschis o skaffa broddar?)
- Andra boken i Twilight-serien är ännu bättre än den första!
- Mina skumma matvanor. Är just nu inne i en aldrig-hungrig-period. Har ätit en tallrik spaghetti med 3 köttbullar idag, och inte en smula mer. Hm..

Nu ska jag ta en öl o fira morgondagens ledighet, o såsmåningom ta en drink med Clapton - som kommer till stan ikväll.
Puss o hej!


PS
Kram
på dig världens bästa mamma! Och Emilia - uppdaterar dig när vi ses...


Comments
Posted by: mamma

du måste äta ordentligt lilla gumman!

2009-01-07 @ 11:49:02

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0