Januari -09

Nu drar jag igång månads-sammanfattningar i bilder - kickar off (lite sent) med januari - enjoy!


Spenderade jul och nyår hos mamma i Stockholm,
med mina små hjärtan!


12slaget på Skinnarviksberget - och ett par dagar senare satt jag på ett plan mot Paris igen


Där började jag med att möta upp söta Shabnam som jag inte har sett sen i våras!


Jag började umgås ordentligt med den här Donnan,


och så bildades bästa party-duon...


Det blev en och en annan förfest hemma hos Diogo


Insåg att Emilia får pints för 1€ på The Frog!


Hängde på Six Sevens VIPavdelning


Träffade även söta Paulina från Mexiko


Arash kom o hälsade på -
mycket stort viktigt prat och nyknutna vänskapsband!


Träffade en och en annan mystisk fransman...


En och en annan efterhängsen fransos dök också upp -
här Francois.


Sushi minst en gång i veckan..


Vilket ledde till en ny tradition -
Music Quiz och Ladies Night varje tisdag!


Började även mumsa världens godaste Grec,
typ varje natt framåt 5tiden..


Allt som allt så blev Januari en riktigt rolig månad!

Comments
Posted by: emilia

Vad härligt!! Jag skrattade åt nästan varje bild för dom är så nostalgiska även fast dom är så pass nya haha men iaf härliga stunder!

2009-02-14 @ 15:20:36

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0