Hjälp!

Idag är en sån dag när jag vaknade o allt bara kändes heltrist. Låg kvar i sängen drygt en timme och försökte se det lyxiga i att unna mig det.. men sen gick jag upp och här sitter jag nu, o allt känns lika trist som tidigare.

Tycker att jag redan gör allt jag bara kan för att liva upp vardagen - shoppar, hänger på älsklings-starbucks, äter sushi, tränar på ett sjukt fint gym och går ut var och varannan dag (/natt). Vet inte riktigt vad mer jag kan tillägga, men något måste in. Någon ny spänning, något pirr, något roligt...

Hjälp mig!

Comments
Posted by: eleni

såna dagar har jag varje dag :D hehe / eleni

2009-02-05 @ 12:27:18
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Posted by: Emilia

Nått nytt pirr? Det löser vi ska du se;) !!!!

2009-02-05 @ 15:37:21

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0