Stockholm baby!

Sen jag kom till Stockholm har jag...

Fått magkramp av skratt - druckit vin med två underbara vänner - fikat på Kofi vid stureplan två gånger - blivit mangelproffs - gått minus på pengafronten, sen plus igen - hängt på karolinska institutet - julshoppat i fältan - stött på en barndomskompis på stan - fått ett antal juldagsfestinbjudningar - tittat på barndomsbilder och blivit nostalgisk - saknat min finaste emilia - sett the notebook (hög snyftvarning) - ätit ordentlig frukost hela två gånger - mumsat på årets första lussekatt.


Kort sagt - har haft en bra start på årets Stockholmsvisit! Nu ska jag äta middag med sötaste mor och bror, sen blir det pepparkaksglasyr, julgranspyntning och Love Actually!


Comments
Posted by: Anonym

Så mysigt ! Blev så inspirerad så nu ska Emilia o jag också se Love Actually när Bingolotto äntligen tar slut. En eftergift till Farmor OCH Emilia . En riktigt God Jul från oss här upp i norr ( o nu kan vi inte skryta med snö heller , vårt enda triumfkort )

2009-12-23 @ 22:19:45
Posted by: Inger

Postat av mig (ovanstående )kanske inte så svårt att förstå , både av innehållet men också av den tekniska missen : )

2009-12-23 @ 22:21:29

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0