2009 i bilder!

Januari - jag kickade in det nya året på Skinnarviksberget med mina kära vänner. Tillbaka i Paris började jag umgås med Emilia och stans bästa duo bildades!




Februari - månaden då Music Quiz på Rebel blev en tradition, Emelie kom o hälsade på, jag hängde med Cota och insåg också ganska snabbt att den där Emilia var en vän för livet.






Mars - ett flertal festnätter med svenska Johan och amerikanska Keith, började umgås med fina Alexandra från Kalifornien och Starbucks utomhus blev en vardags-syssla.





April - Spenderade större delen av vår tid utomhus, jag tog en weekend i stockholm för att träffa mina hjärtan och kom tillbaka till sommarvärme!





Maj - Pappa fyllde år, vi åt tårta och grät en skvätt när Alexandra lämnade oss för San Diego. Vi gick på maskerad och hamnade på fest i en limo!







Juni - sommaren kom på riktigt o vi spenderade mestadelen av vår tid vid Seine, där vi träffade Stephen o co. Vi hängde med Sean Paul, söta Helena kom o hälsade på, likaså min kära mor och bror.







Juli - Jag åkte till soliga Spanien i en vecka o kom tillbaka till Paris som en pepparkaka. Spenderade dagarna på pappas balkong med pastasallad och öl, o nätterna runt omkring i stan...





Augusti - Rupert kom in i våra liv, Yanis hade efterfest var och varannan dag och Linda kom till Paris!





September - Jag och Emilia flyttade in i vår underbara lägenhet men spenderade två veckor hos Marcel och Angela, jag började jobba i ny familj och Carro kom o hälsade på!






Oktober - Jag gjorde min efterlängtade tatuering, Rachel kom o bodde hos oss ett tag och dygnen försvann i ett dis av fester..






November - vi bodde två veckor på vandrarhem, elen försvann hemma i tre dagar och det blev kallt ute - men vi festade vidare och hade sjukt kul ändå! Tyvärr sprang min kamera ifrån mig här någon stans, så jag kan tyvärr inte illustrera så mycket..



December - Lucia med kronprinsessan, klubbande med Soulja Boy och party med Gio från Georgien (vilket jag väljer att censurera). Sen hem till Stockholm för att fira jul! Men därifrån har ni faktiskt redan sett de flesta bilderna..





Skulle kunna bildbomba er i flera sidor till, men nu håller jag på att få allvarlig kramp i händerna här. Puh.
Kan sammanfatta året med att jag höll förra årets nyårslöfte till punkt och pricka - att ha ett riktigt roligt 2009!

Nu kickar vi in 2010 !!!!!






Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0