Söndagsparty och måndagsmys

Nähäpp, ni va ju tydligen ett gäng tråkhögar som inte inspireras av nånting, så jag får väl fortsätta bygga på min egen lilla lista och strunta i era.

Igår hände det igen - VI VANN QUIZET! Vet inte vad som har hänt, men vi har blivit ställets bästa gäng, hur kul som helst! Efter någon timmes vinnar-hysteri sprang vi in i en bekant samt en svensk kille, och rätt som det var så hamnade vi på efterfest i en sjukt fancy lägenhet, med alla möjliga staff-människor från baren. Kom hem vid halv 7 imorse, inte illa för en söndag om jag får säga det själv.

Nu har jag laddat upp med senaste Vogue, ett par filmer och grönsaker så det kommer ploppa ut paprikor genom öronen på mig. Blir en lugn, mysig kväll på Villebois Mareuil... Hörs sen!



Våra nya polare...

Comments
Posted by: Emilia

hahaha jadu vi har ju hittat som snyggaste (smartaste) på hela baren hahahhaha

2009-08-03 @ 16:58:33
Posted by: mammis

Eeee...den där du hänger med Elin ser ju ut att va typ 43 eller nåt.Emilias polare ser mest rädd ut tycker jag. Kul med reklamen under: Håravfall? och Bättre än peruk-naturligt och snyggt.

Hahaha!

2009-08-03 @ 19:03:57

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0