Party like a rockstar

Kom precis hem efter sjukaste natten på väldigt länge. Resten av tjejgänget var smarta och drog från "the eviction-party" tidigt, men jag tänkte inte så långt och det dröjde inte länge förrän vissa var nakna, andra kastade grejer från balkongen, kyssar delades ut till helt fel och helt rätt personer, och golvet var fläckigt av blod...

Mamma, oroa dig inte, jag överlevde ännu denna natt!

Idag är jag ansvarsfull och knatar iväg till jobbet. Livet är fullt av starka kontraster...

PS

Inger, Emilia var en av dem som gick tidigt!

Comments
Posted by: Anonym

Tack för den lugnade kommentaren Elin :) och tror det eller ej så känner jag faktiskt igen ( från min ungdom = stenåldern ) din beskriving av hur det kunde bege sig . Vet att ni är kloka tjejer som inser att livet måste innehålla kontrasterna mellan fest och vardag precis som du skriver. Sköt om er och nu håller jag tummarna för lägenheten som ev har på gång. Kram

2009-08-23 @ 17:55:02
Posted by: Inger

Åter igen anonym avsändare , då kan man kanske utgå från att det är jag som klantar mig som vanligt hälsar INGER

2009-08-23 @ 17:57:14
Posted by: Gunilla

Kära nån.

Sköt om dig gumman.

Jag litar på dig till 100% men det finns ju andra som är puckon out there....ta hand om dig.

Låter bra med lite jobb idag och hoppas lägenheten of your dreams dyker upp!

Kram från en liten mamma

2009-08-23 @ 20:16:10
URL: http://gunillastephen.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0