Förändringens tid

De senaste dagarna har gått i en enda lång dimma - därav den pissiga bloggningen. Jag är på väg att börja en helt ny fas (dra fram till 1:05 i videon, snacka om att man blir förvånad!) av mitt liv, något sjukt läskigt och sjukt roligt. Folk runt mig byts ut, försvinner och kommer tillbaka (snuttan består, annars hade jag nog gått och hoppat i Seine), och taket över huvudet försvinner.

Pappa flyttar tillbaka till Stockholm om ett par dagar, på torsdag går flyttlasset och då ska toutes mina grejer vara väck. Så idag är jag min egen flyttgubbe - ca 1000 påsar ska flyttas från mig i Etoile till Emilia i Mairie des Lilas.

Wish me luck!

Comments
Posted by: Gunilla

Pratade just med pappa...verkligen förändringens tid! Men det blir jättebra. Tänker på dig ofta och mycket.

Puss från oss här hemma i Sthlm - din lillebror går på gymnasiet nu!

2009-08-18 @ 16:29:20
Posted by: Inger

"Snuttan" är nog väldigt glad att Elin består också. Hoppas nu att allt löser sig med lägenhet....spännande att se var ni hamnar . Det är så kul att följa er via era bloggar , det skvätter liksom över lite fläkt och äventyr även hit till Norrbotten när man läser dom. Keep up the good work och VAR RÄDD OM ER . KRAM

2009-08-18 @ 17:17:37

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0