Tisdagstankar

Sitter här med mina skorpor och min grapefrukt (godaste frullen!) o går igenom natten i huvudet...

- Inte mindre än 3 ställen hann vi med
- Jag kom hem vid halv 5, inte ap-smart med tanke på att jag ska upp o jobba idag
- Träffade ett par av Emilias jobb-kompisar samt några andra bekanta
- Jag konstaterade att vissa London-dialekter är omöjliga att förstå
- Emilia vann en shot - fair and square - på Rebel, jag fick en gratis - inte så fair and square - men eftersom vi är så fina kunder
- 2 personer, oberoende av varandra, trodde att jag hade gjort mitt hår ljusare, hm...


Ingen tisdag är komplett utan varsin pinsam colada!

Mellan Rebel och The Highlander hann vi med ett stopp på The Frog & The Princess

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0