Just another night on the town


Började med ett ganska stillsamt barhäng tillsammans med Clapton (som inte syns på bilden)
och söta Francisco (tyvärr är han bög) från N.Y


Hamnde sen på någon intressant bar där de hade massa gamla affischer på väggarna


Där tog jag mig en Mojito - for old times sakes
(men den var inte i närheten så god som den kan vara.. jag säger bara Akropolis!)


Nu känner mig jag ungefär så här luddig och suddig.. så dags för sängen för mig!

Puss o hej leverpastej. Hörs imorn babes!

Comments
Posted by: Emilia

åh kan det här inlägget vara the premier fois at rebel bar mån tro?

2009-02-22 @ 23:58:17
Posted by: Emilia

oj shit helt fel, nu var jag ute och cyklade visst

2009-02-22 @ 23:59:25

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0