Svårt att släppa taget?



Jag knatar runt här, i mitt nya rum (fick ta över lillebrors när han flyttade tillbaka till Stockholm) och försöker få någon ordning. Slänger bort lite gamla grejer som har legat länge, och packar upp allt nytt. Hittade två parfymer som jag använde i våras, och när jag sniffade lite på dem så kom alla minnen tillbaka... alla människor, alla platser, alla galna kvällar.
Nu ska jag ta mig samman o slänga de här två (tomma) parfymflaskorna, men det är något som tar emot. Dom är ju så fina.. men jag får helt enkelt ta en djupt andetag och varsamt lägga ner dem i papperskorgen. Jag har ju en ny parfym nu, som ska få vara med på alla nya spännande strapatser i höst.



Efter denna krävande prövning så behöver jag lite bränsle för att ta mig igenom resten.

Godaste chokladen - Riesen, och Ferrero Rocher! Någon som håller med?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0