sista veckan i stan

På lördag bilar jag tillbaka till Paris med pappa, och som alltid så blir de här sista dagarna i Stockholm rätt känslosamma och dramatiska. Jag måste hinna med allt jag vill göra, träffa alla jag vill träffa och packa allt som behövs packa. Kort sagt så blir det ganska stressigt. Ändå sitter jag här nu och gör precis ingenting av allt det där jag borde göra.
Jag tänker träffa de som hör av sig och vill träffa mig, allt jag egentligen vill hinna göra är att träna och packningen kör jag som jag alltid kör - sista sekundens nerkastande i väskor och hålla tummarna för att allt kom med.

Så nu vet ni det. Ni vänner som läser och vill träffa mig innan jag drar iväg på obestämd tid - det är bara att höra av sig. På fredag planerar jag en ordentlig kväll på stan, så ni som är sugna på det - samma drill där. Hör av er!

Nu ska jag gå o träna, och mentalpacka lite till i de tomma lådor som belamrar mitt rum för tillfället. Puss o hej.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0