Paris - gaturaggandets huvudstad?

En sak som man i alla fall inte behöver oroa sig för i det här landet är självförtroendet. I alla fall inte om man är ung tjej.. fransmän lever liksom för att flirta - och då menar jag verkligen att de raggar på allt med två ben (att även ha två bröst är en fördel, men gayscenen är trés grand också). Vissa stannar bara och glor på gatan, andra kommer fram och säger nåt o vissa gör IQ-fiskmås grejer som att vissla. Efter ett tag så lär man sig spejsa ut snuskgubbarna i alla fall (nej - det är ingen idé att bli upprörd, det förstör bara ens egen dag, och inte äckelgubben som blir glad över vilken reaktion som helst).

Anyway - Imorse när jag hasade mig ner till bageriet i mjukisar och tjocktröja så fick jag världens smajl av en (väldigt) söt ung kille. Och det gjorde hela min morgon! Så töntigt lättpåverkad är jag... ibland behövs det inte mer än ett leende från en sötnos när man känner sig som en överkörd gnu.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0