Någon som minns herr gurka?

Har precis varit o sett Get Smart (måste ju som sagt passa på nu när alla filmer kostar 3.50), inget större mästerverk men lagom underhållande för stunden. Har aldrig förstått mig på Anne Hathaway, Becoming Jane var ju ingen större hit om man säger så (någon som ens vet vilken film jag menar?) och The devil wears prada blev jag hemskt besviken på (boken är mycket bättre).

Men nu ska jag krypa till kojs med mina funderingar. Puss o hej.

PS

Här dansar herr gurka, både vals o masurka
..... (blabla hans bror?)
båda har strumpor, ingen har skor.


Någon som kommer ihåg mellanpartiet?

Comments
Posted by: stella

...grön är herr Gurka, grön är hans bror... (båda har strumpor, men ingen har skor).



:)

2008-09-17 @ 18:10:11
URL: http://morganandstella.blogspot.com/
Posted by: Tezz

Har för mig att det är : Grön är herr Gurka, grön är hans bror....

2008-09-17 @ 18:23:14
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0