Modesnack och gymnasie-nostalgi

Klickar runt lite på ett par bloggar (ja, jag fastnar alltid på kvällen..) och blev plötsligt inspirerad att skriva lite mer om mode o sånt. Jag är väldigt modeintresserad, vilket kanske inte framgår så tydligt här eftersom jag tycker att det känns så fånigt att lägga upp en massa "dagens outfit"bilder o grejer dagarna i ända. Vem bryr sig egentligen? Om det inte är någon väldigt stass spännande dårå...

Orkar inte göra någon större insats nu på fläcken (den enda insatsen jag tänker göra nu är att gå en meter, till min säng.), men jag vill bjuda på en gammal goding som jag lyssnade sönder i gymnasiet. Något som jag tycker är lite halvpinsamt idag.. feel free att ignorera den hemsnickrade videon! (Nej, det är inte jag som har gjort den)





Silent Heart - You were my everything

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0