Jag suger.

Har spenderat den senaste timmen med att knappra igenom en jäkla massa bloggar, och den senaste minuten med att ta en snabb sväng genom min egen. Och jag fascineras över hur pisstrist min blogg är (nej, jag är inte full), hur orkar ni läsa ? Det är ju verkligen inte intressant för någon annan än mig själv eller folk som känner mig.. (är det ens intressant för er? Major självtvivlande på gång här)

gosh. Vilken jättetråkig upptäckt.

Nu ska jag knäppa av den här förbannade datorn innan jag gör något dumt. Godnatt.

PS


Där ljög jag, nu ska jag kolla på Lipstick jungle en stund - sen ska jag knäppa av den och somna.

Comments
Posted by: Anna

Hallå, jag följer din blogg :) ...

Så tråkig är den inte... hur kul är det när det endast skrivs om senaste inköpta tröja m.m

Kram

2008-09-19 @ 09:21:39
URL: http://septemberella.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0