I <3 vintage

Nu har jag försökt lägga upp en chic liten bild på min garderob i typ en timme, men den här himla sidan verkar ha bestämt sig för att ni inte ska få se den. Jag kan informera om att den börjar se väldigt fin ut i alla fall. Ibland kan jag känna att jag saknar min garderob i Stockholm, där har jag nämligen tre stycken, medan jag bara har en här. Men men, man tager vad man haver..

Nu ska jag nog knata iväg till en av mina favorit second hand-affärer här i stan - Freepstar. Massa mystiska kråsklänningar - men oj vad man kan fynda!


Ett Freepstarfynd - köptes för något år sen, för 10 euro!

Comments
Posted by: Linda

Hej där! Tack så väldigt mycket för tipset! Jag ska verkligen ha det i åtanke nästa gång jag har kläder att skänka bort. :)

2008-09-10 @ 14:34:24
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Posted by: junibarn

Åh, älskar dem. Får nog börja leta på second hand jag också..

2008-09-10 @ 17:58:26
URL: http://interumsren.blogg.se/
Posted by: ylva

Åhh dom där kommer man ihåg :P de fick stå ut mycket haha :) så du är tillbaka och lever livet igen? är bara måttligt avundsjuk... ska du plugga, jobba eller chilla nu när du är där? Ta hand om dig :) pusss!

2008-09-11 @ 20:46:16
Posted by: till ylva!

haha ja, dom har blivit lagade ett antal gånger kan jag säga... Jag söker jobb nu, ska på intervju hos en familj (som barnflicka) på lördag, håll tummarna; ) sen ska jag väl börja plugga igen också, men det får vänta tills jag får jobb o så. Vad händer i ditt liv? Saknar dig och tjejerna, känns skumt att vara här utan er... försöker skriva till dig på facebook, men min dator har bestämt sig för att det inte ska gå.. jag kämpar vidare!

Milles bisous!!

2008-09-11 @ 23:55:00

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0