hetaste filmscenen?

Ikväll hade jag tänkt somna i tid, jag kände mig trött och pömsig vid 9tiden och övertygade nästan mig själv om att jag skulle slockna snällt någon timme eller två senare. Men här sitter jag nu. Det är asvarmt, jag är ensam (samt mörkrädd) och tröttheten gick och la sig utan mig vid 10.

Så vad gör man? Jag började av någon anledning tänka på Patrick Swayze. Mer specificerat så började jag tänka på scenen i Dirty Dancing, när baby kommer in i hans rum och han bara råkar gå omkring barbröstad.. Plötsligt håller han om henne like there's no tomorrow, och allt går i något sorts rödaktigt ljus. Tror att jag ska dö varje gång Jennifer Grey gör den där lilla bakåtlutningssvingen (se bilden)..

Alla flickor borde ha en egen Johnny Castle till hands att plocka fram när det blir lite ensamt.





PS

Hade någon mer än jag missat att det finns någon snubbe vid alias Johnny Castle inom porrvärlden? Fick en smärre chock när jag googlade..

Comments
Posted by: Lizzy

Älskar Dirty Dancing och älskar den scenen !

..och "Nobody puts baby in a corner"

2008-09-22 @ 20:28:39
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0