Frustration på hög nivå

Nu tror jag ska gå bort till Sephora innan jag får ett nervöst sammanbrott av den här datorn. Den funkar verkligen bara när den själv vill. Fint att man har en självständig dator, något frustrerande för dess matte bara.
Har försökt ladda upp en bild och fixa med länkar i ungefär en timme nu, men den väljer själv vilka bilder den vill ladda upp, och förbannade google vill inte visa svaret på några sökningar. Dessutom vill den inte komma in på hemsidan för mitt mobilabbonemang, så hur mycket jag än vill kan jag inte ladda på kortet - därav kan jag inte svara på någon som hör av sig. Frustrerande eller vad?

Jag är medveten om att det här är totalt ointressant för er att läsa, därför ska jag genast sluta - och inte inbilla att någon pallade att läsa detta svammel.

PS

Kära Gud - jag tror inte på dig - men snälla, se till att pappa köper en bra laptop till mig i 20årspresent!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0