Dagens mest meningslösa: pastaslevs-aggresioner

Jag hatar att diska pastaslevar. Annat än det tycker jag att diska kan vara helt okej, ibland är det riktigt avslappnande - men dyker det upp en pastaslev så fösvinner all tanke på avslappning ut genom fönstret. Jag kan riktigt känna hur jag blir irritationen stiger av bara tanken.
Det är något med dom där förbannade små armarna (vad kallar man dom?), som allt himla pastaludd (?) fastnar som berget på. Värst är det när den har legat någon timme, så det har torkat.
Ibland behövs det inte mycket för att göra mig till ett mycket aggresivt nervöst vrak....

PS

Gissa vem som har varit diskansvarig ikväll? Och gissa vad vi har ätit? ...

Comments
Posted by: Sarah

Håller faktiskt med dig :) Haha..

2008-09-22 @ 22:22:29
URL: http://svanelands.blogg.se/
Posted by: ella

haha, skönt att höra att jag inte är ensam!

2008-09-22 @ 22:23:40
URL: http://ellabellakallin.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0