Big news!

Jag har fått ett jobb!! Var på intervju hos en familj i förmiddags, och det gick så bra det bara kan gå! Kan inte riktigt förstå det själv.. hänga med två söta barn tre halvdagar i veckan, och lära mig mer franska på kuppen. Och få betalt för det! Precis som jag hade planerat att det skulle gå.
Har dock precis sett The nanny diaries, och blev lite smått stressad - men lugnade ner mig med faktumet att föräldrarna inte är Upper east side-monster, utan bor i Fontenay aux Roses och verkar vara toppen båda två. Puh!

Annat än det så leker livet, ännu lite till. Underbara Gurra är här, och allt känns toppen. Nu ska jag krypa till kojs och hoppas att min lilla lyckobubbla aldrig spricker...  

Comments
Posted by: Jasminr

meen graaaaattis gumaaaan! jag älskar dig!

2008-09-14 @ 19:31:30
Posted by: Jasmine

Grattis gumman! så glad för din skull! älskar dig!

2008-09-14 @ 19:32:59

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0