Humor på hög nivå

Kan inte hjälpa det - jag tycker att sånt här är hemskt roligt...

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga.


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Grattis min älskling! Saknar dig jättemycket!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag kan inte sova utan dig!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej, försöker ta mig dit. Går ner i metron nu.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag börjar förstår hur tomt det kommer bli här. Hur går resan?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hur går det med packningen? Hinner du med en fika?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
I see, jo imorgon blir bra. Ska käka lunch med mamsen först

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej babe! Vad sägs om att föra hos mig på fredag? Puss puss!

8.Vad vill du höra mest av allt?
Jag ska på 'ungdomsmöte' på ams...

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
I solna, coolt ställe, mycket folk. Industriev, nära hagalund. Ring!

10. Din romantiska replik?
Jag har säkert någon strumpbyxa du kan låna : )

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Sova här? Puss

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0