Nackdelen med trådlösa telefoner

Ni vet när man bråkar med någon i telefon, när man blir så arg så att adrenalinet pumpar och man bara vill skrika och slå någonting (eller någon) väldigt hårt. Man står där med luren i högsta hugg och skriker åt stackarn på andra sidan tråden - "Jag blir så j*vla förbannad! Dra åt h*vete!", och sen? Plick.
Jag vill slänga på luren med ett brak, så att personen ifråga hör att jag verkligen slår ner den i hylsan (och helst får tillfällig tinnitus av min väldiga på-slägning), men istället får jag trycka till den lilla snälla påläggningsknappen med all min kraft, och hoppas att det hördes i plicket hur arg jag är.
Sen brukar det bli att jag kastar telefonen i väggen så att den går sönder, och pappa snällt får gå o köpa en ny... men det hör ju inte personen i telefonen.

Comments
Posted by: Johan

Bind fast den trådlösa! :)

2008-10-01 @ 22:52:01
URL: http://hamelius.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0