Kompis annonseras

Nu har jag fått ett till barnflickejobb, hos en svensk familj. Börjar ikväll och det känns riktigt bra. Verkar vara två snälla små barn, och det är verkligen skönt att de pratar svenska (till skillnad från de andra små monstrena som bara pratar franska). Pengarna rullar in och nästa vecka börjar jag plugga också, gissa om jag känner mig duktig?
Jag är så duktig att jag jobbar både fredag och lördag kväll, känns lite så där halvsorgligt.. det som är ännu mer sorgligt är att jag ändå inte hade några roligare planer.

I princip alla som jag umgicks med i våras har åkt hem till sitt, och här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra. Är du som läser det här också i Paris? Eller känner du någon som är det? Hör av dig!

Jag är en ärlig tös som alltid ställer upp på fest - jag har humor och är en bra lyssnare. Räcker inte det? Well, jag är söt också.

Comments
Posted by: jasmine

du är så söööt och duktig!

2008-10-23 @ 16:57:00

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0