Glory nights

Det finns ett par festnätter som sticker ut från alla andra. Några kvällar som man vet att man kommer minnas länge, för att man hade så sjukt roligt. De flesta såna här nätter sker för mig när jag inte är hemma i lilla Stockholm, utan på resande fot. Jag kan också erkänna att de flesta kvällar har varit i sällskap av min fina pingla - Sophia. Men även i Estocolmo har jag haft ett par glory nights. Som den här bilden till exempel - det var januari och kvällen innan jag åkte hit (till Paris). Vi hängde först hemma hos Linda, sen iväg till någon liten bar på söder, sen till Ace. Det var något i luften den kvällen, och det är något som jag sent kommer att glömma.

Men nu ska jag inte bli sentimentalt dravlig, more glory nights to come!
(Redan till helgen kanske? Soffan in da house!)

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0