BrunettElla

Det har varit en väldigt lång dag (åkte till jobbet för nästan 12 timmar sen), höll på att somna på metron imorse så jag förstår inte riktigt hur jag tog mig igenom hela dagen.. men det gjorde jag, hurra! Det som inte är så hurra är att min älskade underabara Soffan har åkt tillbaka till Stockholm. Hon sitter på planet i detta nu, och jag saknar henne redan något så jobbigt mycket.

Innan jag går o dräner mina sorger i kopiösa mängder laxpasta så vill jag skicka ut ett snabbt tack till er söta som har skickat så fina kommentarer! Det värmer verkligen och motiverar, ibland känns det som att jag jobbar häcken av mig med den här bloggen och att ingen bryr sig. Men då kommer era fina ord och hjälper mig! Puss på er sötnosar!
Nu är ju dessutom sveriges bloggdrottningsplats up for grabs.. kanske borde byta namn till Brunett-ella?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0